Fifa 11 anmeldelse

Utvikler: EA Canada
Utgiver: Electronic Arts
North American Utgivelsesdato: 28 september 2010
European Utgivelsesdato: 1 oktober 2010
Trophies: Ja, 1 4 6 34

Oversikt
FIFA 11 er den nyeste utgaven til den langvarige FIFA franchise. Bygger på den prisbelønte gameplay fra 10 FIFA, denne utgaven som alltid har mange autentiske lisensierte ligaer og spillere. Det ontop av de mest realistiske ballkontroll jeg har sett i en fotballkamp, ​​bringer oss 11 FIFA, en nær perfekt blanding av ekte-ness og fantastisk gameplay.

Gameplay
For å oppsummere det, er spillbarheten den største jeg har spilt i et sportsspill. Om enn fra en skjevhet synspunkt fra en massiv fotball fan, har jeg aldri sett fotball spilte så vakkert i et spill. Føler det går veldig livaktig, føler de som veid som de ville i det virkelige liv. Retning og kraft pass er nå mer brukerdefinert, som betyr at du kan plukke ut disse pin-point går å låse opp motstanderne dine forsvaret mer så enn du kunne før. Den ballkontroll og dribling har også blitt endret, slik at du kan gjøre mer intrikate små detaljer å gjøre opp din går. Ikke lenger trenger du kompleks ferdighet flytter til ta på spillere, kjører smart med ballen vil la deg få ved forsvarere relativt godt.

Spillerne har nå flere egenskaper og egenskaper, betyr deres forestillinger vil matche deres virkelige livet selv mer så enn før. Når John Terry utfordringer for en overskrift, vil hans egenskaper hjelpe sjanse for ham å vinne ballen. Når du kjører det ned vingen med det liker av Messi, vil du finne det lettere å veve mellom spillere og ta forsvarere på. En annen viktig tillegg er den nye keepertrener mekanikk, tilpasset fra fjorårets spill, vil keepertrener AI nå gjøre mer realistiske avgjørelser, vil keepres rush ut mer passende tider, gjøre mer realistiske bevegelser. Og spilleren kan nå ta kontroll over målvakten med en ny keepertrener kontrollsystem.

Singleplayer
Singleplayer består av den vanlige spill-moduser, men de viktige "tillegg" til årets er karriere-modus. Jeg bruker uttrykket tillegg løst som det er i utgangspunktet Manager Mode og Be a Pro: Seasons pakket inn i ett. Fra starten har du valget mellom spiller, spillende manager eller manager. Mens du spiller som en spiller, er alt ganske enkelt, du har ingen reell innflytelse på happenings på spillet, fra min erfaring på spilleren innstillingen, er den eneste virkelige mål du har for å komme til neste stadium i troppen, flytte helt opp til troppen kaptein. Atthe slutten av sesongen du har mulighet til å flytte klubber, men det er det egentlig.

Når du spiller som manager men du har full kontroll (som antatt) og det er det nærmeste det nærmeste de har kommet så langt til matching slike som fotball manager, selvsagt er det fremdeles et stykke fram storheter som leder simulatorer, men det er en god start. Overføringene er enkle, men effektive, med en følelse av realisme. Det er to etapper til overføringen, prisen du betaler for spilleren, så spillerne kontrakt. Virker ikke som mye, men når du får grunner for overføringen ikke gå gjennom som legger til realisme, det hele legger opp til en veldig realistisk følelse leder modus. At på-topp av å motta e-post fra slike som din assistent-manager foreslå at du bør prøve ut enkelte juniorspillere, og andre lignende e-post, kan du snart bli fanget opp i denne 15 sesongen lange karriere modus

Arbeid deg oppover fra Accrington til Arsenal

Multiplayer
Den elektroniske er like morsomt som alltid, på grunn av to ting, rangerte kamper (med en slags ranking up system) og Pro klubber. Rangerte kamper er mer moro enn noensinne, på grunn av to viktigste endringene. Den viktigste forskjellen er fokuset på utjevning etter å ha spilt kamper. Du vil bli gitt en skjerm som viser deg hva poeng du har fått (og hvorfor), og selv om dette kan synes å være et svært lite tillegg det ga vinne litt mer mening for meg. Likeledes, hvis en motstander rygger ut av spillet etter 15 minutter, vil du være begavet med seieren. I tidligere utgaver tappet det livet ut av nettet når utallige motstandere støttet ut og du mistet all fremgang mot trofeer / nivåer

Pro Club er basert rundt deg og din virtuelle pro være en del av en Pro Club og Pro Club mesterskap. Når du spiller med venner er dette så gøy. Du vil finne deg selv og lagkamerater prøver å sette sammen går og biter av fotball. Når den trekker av den ser og føles fantastisk, og selv når det ikke fungerer dens en latter spille med dine venner. Det finnes ligaer og mesterskap innenfor pro klubben modus, og alle dine statistikk spores. Den største delen for meg, var euforiske øyeblikk feire som et team, har jeg aldri hatt så morsomt i en sports spill!

Teamwork utfordringer, ikke så enkelt som du ser

Teknisk
Kun små forbedringer i forhold til siste år, er det fikk regelmessige EA Sports stil på tvers av alle menyene osv. Hvilke som alltid er enkle å navigere. Grafisk ser det fantastisk, store navn spillerne ser bra ut, men som alltid, spillerne i mindre kjente ligaer akkurat ser ut som de har blitt laget i spillet og plassert der. Men med stor dybde av spillere og ligaer der, er det å være forventet. Publikum ser fantastiske ut, og mengden chants virkelig legge til atmosfæren (Ny funksjon for dette året er tilpasset mengden chants som gjør det føler at litt mer naturtro) spesielt når du spiller i en av de mer kjente stadioner, som jeg kan legge ser fantastisk. Lydsporet er morsomt og setter stemningen ganske godt. Kommentaren vil være bra, hvis jeg ikke hadde spilt tidligere utgaver, gjør kopiere og lime inn kommentarer virkelig spillet føles ikke som mye har vært jobbet på, og det er en gammel EA vane som dessverre ikke har dødd av som andre har.

Flere livaktig karakter modeller som noensinne .. Så ja, Rooney ser ut sin vanlige shrek-ish selv

Trofeer
Ingen virkelige problemer i trofeer, bare mye tid og engasjement nødvendig. Dette skyldes i hovedsak at du trenger å tilbringe 50 timer i ett trofé, spille 100 rangert spill, 50 pro klubben spill og spille 500 spill som din virtuelle pro. Bortsett fra det, de andre er ganske enkel, og bare krever at du ganske mye prøve de forskjellige spillmodusene

Alt i alt er det en fantastisk fotballkamp, ​​for fotball fan. Nye alternativer som de to knapper ordningen gjør det mer imøtekommende for nye spillere, men å få det fulle potensialet ut av spillet det virkelig hjelper å være en fan av sporten (Det samme gjelder for de fleste sportsspill) Men alt i alt har jeg hatt timer med gode tider å spille det!

Gameplay: 9 / 10
Den nærmest naturtro spille jeg noen gang har sett i en fotballkamp, ​​fortsatt rom for forbedring, men spillet bare føles fantastisk

Singleplayer: 8 / 10